Friday, March 6, 2009

PROJEK TERBARU!

Kembali semula! Emm...agak lama juga EMPIRE.FC tak dapat projek dari pihak sekolah. Mungkin sebab masih di awal tahun, memang jarang ada program pada 3 bulan pertama setiap tahun. Bulan lalu (pertengahan Februari), saya menerima sebuah panggilan dari seorang guru dari sekolah yang tak asing lagi bagi EMPIRE.FC, iaitu SMK Seksyen 10 Kota Damansara (our preciously regular client). Cuma kali ini guru yang berbeza pula, iaitu Cikgu Fara Munirah. Apa yang paling penting, pada kali ini juga merupakan projek sulung yang diuruskan sepenuhnya oleh EMPIRE.FC. Pihak sekolah hanya bayar yuran mengikut pakej & serahkan bulat-bulat kepercayaan mereka kepada pihak kami untuk menguruskan sepenuhnya program akan datang. Berikut adalah maklumat lanjut berkaitan projek terkini :

Nama Program : Kem Kepimpinan dan Organisasi (KEMUDI)

Nama Klien : SMK Seksyen 10 Kota Damansara

Tarikh Program : 13 - 15 Mac 2009 (Jumaat - Ahad)

Sasaran Peserta : Ahli Lembaga Pengawas SMK Seksyen 10 Kota Damansara (dianggarkan 120 orang peserta dari Tingkatan 1 hingga Tingkatan 5)

Tujuan Program : Kem Kepimpinan dan Organisasi (KEMUDI) diadakan bertujuan untuk memberikan pendedahan dan pengetahuan asas berkaitan kepimpinan dan organisasi kepada pemimpin khususnya ahli lembaga pengawas melalui latihan secara praktikal sepanjang program.

Fasilitator : 10 orang (termasuk Kem Komander)

Setakat ini, segala gerakerja dilaksanakan oleh saya dan Noor Hidayah Md Noor (Timb. Presiden EMPIRE.FC), dibantu oleh Khairul Amilin Abd Kadir (Presiden EMPIRE.FC), Khairunnisa (Setiausaha EMPIRE.FC) dan beberapa orang ahli yang lain.

Pada Jumaat lalu (27 Februari 09), saya dan Noor Hidayah bersama-sama pergi ke sekolah tersebut menemui Cikgu Munirah untuk perbincangan lanjut. Alhamdulillah, perbincangan berjalan lancar dan berakhir dengan baik (pihak sekolah sangat berpuas hati dengan pembentangan kami).

Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi sebelum hari program, gerakerja sudah memasuki fasa akhir persiapan. Semoga segala perancangan yang kami buat dapat dilaksanakan dengan lancar dan mendapat pertolongan dari Allah. Amin....(^^)v

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment